ေမး - |
အမွန္က ဇာတ္လမ္းထဲက ဇာတ္ေကာင္အတုရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္၊ ခံစားတဲ့စိတ္၊ မွတ္သားတဲ့စိတ္၊ သိတဲ့စိတ္၊ လံႈ႕ေဆာ္တိုက္တြန္း ျပဳလုပ္တဲ့ စိတ္ေတြက
ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ဖန္တီးခဲ့တာပဲ မဟုတ္ဘူးလား? အဲဒီလူအတု၊ စိတ္အတုကို ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ စြဲလမ္းသြားတာဟာ သတိမထားမိခဲ့တာလား? ကိုယ္သိတယ္ဆိုတဲ့ သေဘာတရားေတြကို ကိုယ့္ဟာကိုယ္ မသိတာလား? |
---|---|
ေျဖ - |
သိကိုမသိခဲ့တာ။ ရဟန္းဘ၀ေရာက္ေတာ့မွ အေသးစိတ္ ေလ့လာအားထုတ္ျဖစ္လို႔ သိသြားတာ။
႐ုပ္ခႏၶာကိုယ္ဆိုတာ လူအျဖစ္နဲ႔ လူ႕ေလာကထဲကို ေရာက္လာတည္းက စိတ္ေလးခု ပါလာတယ္။ မ်က္စိ၊ နား၊ ႏွာေခါင္း၊ လွ်ာ၊ ကိုယ္၊ စိတ္ ပစၥည္းေျခာက္ခုပါလာတယ္။ အလုပ္သေဘာအရ စိတ္ကခိုင္းလို႔ လုပ္တာကိုငါ့ခႏၶာကိုယ္၊ ငါ့မ်က္လံုး၊ ငါ့အသံ၊ ငါ့လက္၊ ငါ့ေျခ၊ ငါ ငါ ငါ ငါဆိုၿပီး ငါေခါင္းစဥ္တပ္ၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကို စြဲလမ္းသြားတာ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ မသိဘူး။ ခံစားမႈဆိုင္ရာေတြမွာလည္း အာ႐ံုေျခာက္ပါးနဲ႔ စိတ္နဲ႔ စိတ္ခ်င္း ထိေတြ႕ၿပီး ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ထိေတြ႕မႈအရသာကို ေကာင္းတဲ့ခံစားမႈ၊ မေကာင္းတဲ့ ခံစားမႈ၊ ေကာင္းတာလည္း မဟုတ္၊ မေကာင္းတာလည္း မဟုတ္တဲ့ ခံစားမႈေတြကို ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ဖန္တီးၿပီး ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ငါေခါင္းစဥ္တပ္ၿပီး ငါခံစားေနတာ၊ ငါႀကိဳက္တာ၊ ငါမႀကိဳက္ဘူးလို႔ အလုပ္သေဘာအရ အတုေတြ ဖန္တီးၿပီး ငါအတုကိုပါ စြဲလမ္းတာ။ အာ႐ံုအမ်ိဳးမ်ိဳးကို သဘာ၀အရ မွတ္သားတဲ့စိတ္ကို အလုပ္သေဘာအရ အလုပ္ထဲမွာ အတုအျဖစ္ ဖန္တီးၿပီး ငါ အတုကို စြဲလမ္းတာ။ ငါမွတ္တာ၊ ငါက မွတ္ဉာဏ္ေကာင္းတယ္။ ငါက မေမ့တတ္ဘူးလို႔ ငါေခါင္းစဥ္တပ္မိေနတာ။ သိစရာရွိတာကို သိေပးတဲ့ သဘာ၀အသိေတြကို ငါသိတာလို႔ ငါအတုကို အစြဲျဖစ္သြားတာ။ လံႈ႕ေဆာ္တိုက္တြန္းတဲ့ စိတ္ကေတာ့ အလုပ္သေဘာအရ အဓိက အသံုးခ်ရတဲ့စိတ္ပဲ။ ကိုယ္ဖန္တီးတဲ့ ဇာတ္ေကာင္အသိကို ကိုယ္ဖန္တီးတဲ့ လံႈ႕ေဆာ္တိုက္တြန္းစိတ္နဲ႔ ျဖစ္ေျမာက္ၿပီးစီးေအာင္ လုပ္မိေနတာကို ငါလံႈ႕ေဆာ္တိုက္တြန္း ျပဳလုပ္တာဆိုၿပီး ထင္ခဲ့တာ။ သဘာ၀အရ ျဖစ္ေနတဲ့ ခဏေလးေတြကို အလုပ္သေဘာအရ အတုအျဖစ္ ဖန္တီးရင္း အတုကို စြဲလမ္းေနပါလားလို႔ သေဘာေပါက္ၿပီး အစစ္သေဘာတရားကို သတိထားမိသြားတာ။ ငါမဟုတ္ဘူး။ ငါဆိုတာနဲ႔ မပတ္သက္ဘူး။ မဆိုင္ဘူး။ ငါဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္တပ္ၿပီး သြားပတ္သက္ေနတာပဲလို႔ သိသြားတာ။ အဲဒီ ငါေခါင္းစဥ္တပ္ၿပီး ပတ္သက္ေနတာ အဓိက တရားခံပဲဆိုတာ သိသြားတာ။ |